רפאלי רפי – משרד עורכי דין

לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

    בתים משותפים סכסוכי שכנים, נזקי בניה

    יש רטיבות מדירת השכנים ? שכנים מטרידים? לא משלמים מיסי וועד? משתלטים שלא כדין על החניה? משתמשים שימוש לא סביר ברכוש משותף? מסיגים גבול? בשיפוץ או קבלת דירה מקבלן יש ליקויים? יש פתרון..

    התחייבות ליחס אישי, הוגן ומתחשב בלקוח!

    • ייצוג בפני המפקח על הבתים המשותפים ובתי משפט
    • תביעה לתשלומי מיסי וועד
    • טיפול בעניני רכוש משותף והסגת גבול.
    • טיפול בסכסוכים עם שכנים או עם חברות ניהול.
    • ליקויי בניה ורטיבות.
    • טיפול בלשון הרע בין שכנים ומניעת מטרדים.
    • הרצאות וסדנאות לוועדי בתים ולחברות ניהול.

    קירבה פיזית בין אנשים זרים שמתגוררים בשכנות זה לזה בין אם בבניין מגורים משותף, בשכנות בבתים פרטים וכו' עשויה להיות נפיצה מאוד ולהוביל לחיכוכים והפרת שגרה ונינוחות לכל הצדדים. ישנן סיבות רבות לפרוץ סכסוכי שכנים שמשרדנו טיפל, מטפל ויטפל בעתיד.

    השתלטות על רכוש משותף והסגת גבול, דייר סרבן תשלום דמי וועד בית, רעש לא סביר, נזקי צנרת ומים וליקוי רטיבות מדירות שכן, הרחבות בנייה ללא היתרים, לשון הרע בין שכנים , סכסוך עם חברת הניהול , ליקויי בניה לאחר שיפוץ, או לאחר קבלת דירה מקבלן וכד'.

    בטרם תתחילו לנקוט בצעדים שעלולים לפגוע בכם, ניתן להגיע לייעוץ משפטי מקצועי שיציג בפניכם את החלופות שעומדות בפניכם, את סעיפי החוק והפסיקה, ואת הצעדים המשפטים הנכונים החסכוניים, הראויים ביותר לפתרון סכסוך השכנים שבו אתם מצויים, כמו גם היכן כדאי להגיש את התביעה, האם למפקח על הבתים המשותפים? האם לבית המשפט? הכל תלוי באופי התביעה והסעדים הנדרשים.

    משרדנו בעל מומחיות לטיפול בסכסוכי שכנים מכל הסוגים, עו"ד רפי רפאלי משמש כיועץ משפטי לאגודה לתרבות הדיור, יועץ ועורך סדנאות ל לוועדי בתים, בורר ומגשר בין שכנים, יועץ משפטי לשי"ל בסניפים קריות, ויועץ משפטי מסייע לעמותה לקידום וגישור בעכו.

    לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

      לייעוץ משפטי מקצועי, הוגן ואמין - פנו אלינו

        חברות שיווק וקידום
        להתחלת שיחה
        לשיחת יעוץ ללא התחייבות
        היי כאן רפי
        למתי תרצה לתאם שיחת ייעוץ טלפוני ללא התחייבות